Re: kupno Karty Graficznej

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 11:11:21 MET

Użytkownik Mis <krzyre_at_box.43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:V3Zc4.22568$N3.530000_at_news.tpnet.pl...
> Użytkownik Robert Kowalski <robert.kowalski_at_lama.org.pl> w wiadomości do
> grup dyskusyjnych napisał:84t4cm$12i8$1_at_news.ipartners.pl...
>
> To chyba trafiłeś na jakieś odpady :)

No nie były to ASUS'y ale też nie PCCHIPS.
ATREND i LUCKYSTAR
Niestety kilka programów nie chce działać a producent twierdzi że to wina
AMD.
Osobiście uważam że jeśli coś nie jest w 100% kompatybilne to nie jest
wogóle kompatybilne (nie można być tylko częściowo w ciąży).
Skoro jeden program nie chodzi na AMD to na 99.9% znajdzie się jeszcze wiele
programów które nie będą chodzić z tego samego powodu.
Wiele programów nie chce chodzić z powodu obecności driverów VIA.
Same problemy.
Za tą różnicę w cenie to nie warto.
IMHO.

--