Ludzie no pomóżcie mi - jaką kupić grafę?????

Autor: Jarek Bokszczanin (drawsko_at_inet.com.pl)
Data: Thu 06 Jan 2000 - 15:45:33 MET

Składam sobie powoli sprzęt i kupiłem m.in. płytę ASUS-a P3-BF, do tego DVD
Samsunga,
64 RAM, Selera 433, Seagate 13 GB, SB Live'a, nie wiem na jaką kartę
graficzną się zdecydować, myślałem o Rive TNT2 M64, albo o jakims ATi Rage,
może Viper 770.
Nie mam pojęcia.
Wiem jedno, że chciałbym kupić kartę dzięki której będę mógł nie tylko
pograć w gierki ze wsparciem 3D.
Słyszałem, ze niektóre ATI mają wyjście na TV i dzięki wsparciu DVD, które
posiadają, można sobie wyświetlać film na normalnym telewizorze bez utraty
jakości obrazu, prawda to?

Pomóżcie mi proszę........

Jarek Bokszczanin
Internet: jarkozi_at_box43.gnet.pl