Re: Pomocy!!!!!!! $%

Autor: Alexander (Alexander_at_f109.n480.z2.fidonet.org)
Data: Thu 06 Jan 2000 - 12:02:24 MET

Witaj default !

 W odpowiedzi na list od default do All z 05 Jan 00 23:39 :

 d> Expert ale ty jestes glupi.

Kiedys bawilem sie w cos w rodzaju serwisu komputerowego - przyszla kobieta ze
zlamana oryginalna plytka Windows 95 (bo wie pan, maz taboretem przygniotł) - i
chciala ja jakos naprawic.

    .Alexander
    alex_at_f109.n480.z2.fidonet.org

... Malzenstwo jest glowna przyczyna rozwodow.