Re: Test Monitorów 15' i 17'

Autor: Marcin \ (stig_at_artists.gfx.pl)
Data: Thu 06 Jan 2000 - 08:44:29 MET

> - to czy będziesz musiał nosić okulary czy nie zależy również od
odporności
> twoich oczu. Jest to indywidualna sprawa dla każdego z nas. Ja noszę
okulary
> od kilku lat i nie potrafię pracować przy odświeżaniu < niż 75Hz, za to
mój
> kolega nie nosi okularów, od kilku lat siedzi przy 60 Hz i wcale mu to nie
> przeszkadza. Oczywistą sprawą jest że lepiej nie kusić losu.

Moj znajomy pol roku po kupnie kompa zaczal nosic bryle... Natomiast ja
przez 6 lat siedzialem przy Ami 500 i 1200 podlaczonej do kolorowego...
telewizora 14" i nic. Mimo czestego wpatrywania sie z odleglosci 25 cm w
pojedyncze piksele (jestem grafikiem). Od czterech lat pracuje na pececie i
tez mialem okazje przesiadywac przy paskudnych monitorach - a moje oczy
nadal dzialaja normalnie (tfu, tfu...). Od dwoch miesiecy mam Flatrona i
moja nieodparta chec pracy w wysokich rozdzielczosciach wreszcie zostala
spelniona - bez meczenia oczu...

Przez jakies poltora roku mialem LG 57i (15") i na prawde musze przyznac byl
to najlepszy zakup jakiego dokonalem przez ostatnie kilka lat. Wspanialy
(jak na te klase) obraz, zadnych nieostrosci, normalna praca w 1024x768 w 85
Hz... Wszyscy moi znajomi (i dziewczyna) uzywaja takich i sobie chwala...
Ten model jest na prawde wart polecenia... Szkoda tylko, ze juz nie
produkowany (chociaz mozna go kupic ode mnie :-) ) Flatron - no coz - nie
jestem z niego tak zadowolony jak z 57i, ale 17" to 17" - wyzsze
rozdzielczosci, lepsze odswierzanie, itp, itp.