Odp: Grupy dyskusyjne

Autor: Dawid \ (grendel_at_free.poltronic.net)
Data: Thu 06 Jan 2000 - 08:02:32 MET

Użytkownik TnT <ziemecki_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3872d2c7$2_at_news.vogel.pl...
> Na serwerze Vogel dostępnych jest bardzo dużo grup, gdzie mogę znaleźć ich
> opis, oraz chciałbym się dowiedzieć, jaki są najlepsze grupy, jeżeli
chodzi
> o komputery, internet i takie tam pierdoły z tym związane,

o tym, czy grupy są dobre, stanowią ludzie, którzy się tam znajdują -
przetestuj ich wiedzę, a się dowiesz co grupa jest warta. Podane przez
Ciebie zagadnienia są bardzo ogólne, trudno określić czym tak naprawdę się
interesujesz - sprzętem (nowościami, serwisem, montażem, etc), internetem
(poruszenie się, nowe strony, tworzenie sieci, tworzenie www,
administrowanie, serwis osprzętu sieciowego etc.) wszystkie te zagadnienia
znajdzesz na listach - wystarczy "z głową" czytać ich nazwy - opis nie jest
konieczny... Oczywiście większość dobrych jest po angielsku, ale i w
polskojęzycznych można znaleść sporo ciekawych informacji.

> oraz czy są jeszcze inne serwery, z grupami?

na moje oko najwięcej grup dyskusyjnych bramkuje

news.tpnet.pl

są tam grupy z całego świata, a co najważniejsze - można na te grupy wysyłać
ogłoszenia, co np. nie jest możliwe na serwerze ICM.

inne które możesz przetestować (jeśli to zrobisz to daj znać na grupę jak Ci
poszło!):

news.icm.edu.pl
news.onet.pl
news.it.com.pl