Odp: Modemy Zoltrix

Autor: Kacalka (kacalka_no_spam_at_polbox.com)
Data: Thu 06 Jan 2000 - 08:15:12 MET

Użytkownik Sławomir Janicki <jans1_at_qdnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:850kim$3c3$1_at_sunsite.icm.edu.pl...

> Użytkownik Kacalka <kacalka_no_spam_at_polbox.com> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:bwKc4.20260$N3.475574_at_news.tpnet.pl...
> serwerach"

> Tylko ze Twoja proteza to V.90 , nie uwasz ze to troche malo jak na
> teoretyczne 52000-54000, a moj modem to stary Zoom V.34+

Ale ja wcale nie twierdze, ze Phantom jest najlepszym modemem na swiecie.
Pisze tylko, ze za niewielkie pieniadze mozna kupic urzadzenie, przez ktore
mozna swobodnie czytac poczte i grupy dyskusyjne, a z polskich serwerow
nawet WWW. A moja porada dla kolegi Sebka byla taka, ze jak ma kupic proteze
software-owa za 70 zl i hardware-owa za 120 zl, to niech kupi ta tansza, bo
te 50 zl niewiele mu da, a moglby je na przyklad z wiekszym pozytkiem
przepic.