Re: 83 FSB i nagrywanie plyt

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 22:26:45 MET

The EaGle napisał(a) w wiadomości: ...
>Nie chodzi oto czy sa jakies problemy ale czy moga wystapic, a płyta
>chodzaca pod 83Mhz nie bedzie NIGDY tak stabilna jak na 66Mhz czy nawet
>75Mhz.Problem jest w tym czy stac cie na zawieszanie kompa podczas
>nagrywania płyt bo jak tak to nie ma zadnego problemu.

Czy chcesz przez to powiedzieć, że komputer może się zawiesić właśnie
podczas nagrywania z jakiegoś powodu z nagrywaniem związanego, czy tak
ogólnie. Bo jeżeli ogólnie, to znaczy, że jak nic się nie kaszani przy
innych zadaniach, to przy nagrywaniu też nie. Skoro piszesz, że płyta nie
będzie stabilna, tzn. stabilna wogule. Więc skoro się nie wiesza, czyli
jednak jest stabilna, to przy nagrywaniu też się nie zawiesi. Dobrze
zrozumiałem?

>Przy FSB 83Mhz nie normalnie zachowuje sie kontroler oraz HDD szczególnie
>Seagate jest nie odporny na ten tym ustawien, WD juz lepiej ale najlepiej
>overlocking znosza IBMy oraz Fujitsu, oraz niektóre Quantumy. Co do
Maxtora
>to wszystko zalezy od modelu. Po za tym jak masz jaks bardziewna karte
>grafiki pod PCI to tez mozesz miec kłopoty.

Ale to wszystko jest przecież niezależne od nagrywania, więc skoro działa
kiedy nie nagrywasz, to jak będziesz nagrywał też będzie działało. Jeżeli
zaś coś nie gra tak ogólnie, od czasu do czasu, to przy nagrywaniu też
może nie "zagrać", jak przy każdym innym zadaniu. Chodzi mi o to, że
nagrywanie nie jest procesem szczególnym w tym przypadku. Jeżeli wszystko
chodzi, to przy nagrywaniu też będzie. No chyba, że sama nagrywarka będzie
robiła jakieś problemy. Ale czy to jest możliwe?
BTW, ja nagrałem dopiero kilka płytek na 83Mhz. Jak na razie wszystko ok.
Przy innych zadaniach też wszystko w porządku. Pożyjemy, zobaczymy :)

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl