Re: Modem COBRA zbyt wolny transfer ???

Autor: Sławomir Janicki (jans1_at_qdnet.pl)
Data: Thu 06 Jan 2000 - 00:32:49 MET

Użytkownik GORA <goraxpl_at_friko5.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3873c069.1112723_at_news.tpnet.pl...
> Mam linie analogowa TPSA.
> Kiedys mialem Zoltrixa 33600 na Rockwelu zawsze sie laczyl na 33600,
> maksymalny transfer mialem 4.2 KB (czesto mialem ponad 3KB). Teraz
> kupilem Cobre. Lacze sie od 40000 do 45000 ale cos z transferem za
> wolno cos okolo 1KB do 1,5KB obojetne o jakiej porze ...no rano o
> 5godzinie mialem 2.5KB -- to byl max.
> Czy moze mi ktos poradzic czy to normalne czy jakis string potrzebny
> bo kiedys ktos pisal ze mial problemy z V90 na analogu i przez to mial
> niski transfer i sobie napisal linijke odpowiednia i mu chodzi ok,
> [...]

Hi
Prawda jest taka za taki wybacz za okreslenie "protezy modemow"
do jakich zaliczyc mozna Cobre potrafia sie najprzerozniej zachowywac.
U jednych dzialaja prawidlowo a inni niemoga go ich nawet odpalic.
Swego czasu rozmawialem w tej sprawie z serwisem Megabajtu, ale
wniosek z rozmowy byl taki ze istotna moze byc np. dzielnica (mieszkam w
Warszawie)
z ktorej sie dzwoni.
Polaczenie ktore modemy wynegocjuja na poczatku nijak sie ma do tego
jakie transfery bedziesz osiagal w trakcie polaczenia.
Oczywiscie mozna probowac z inistringami, ale sprobuj moze pozyczyc od
jakiegos kolesia inny modem (moze innej firmy na tym samym chipsecie albo
jakis
zewnetrzny 56K (V90) i zobacz co sie bedzie dzialo.
Moze sie bowiem okazac ze jakosc twojej linii jest taka ze za boga nie
zmusisz
Cobry do szybszej pracy.

pzrd
Slawek J.