Re: dwuwarstwowe dvd a czytniki

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 22:44:58 MET

Andrzej Bursztynski <____at_pse.pl> napisał(a) w wiadomości: ...
>Jeśli nie upłynął rok od daty zakupu to lepiej skorzystaj z rekojmii
>i zażądaj wymiany na nowy napęd albo zwrotu pieniędzy.
A czy to nie jest czasem tak, że przy zakupie decydujesz: rękojmia albo
gwarancja? IMHO sokoro zdecydował się na gwarancję, to nie może już
zmienić decyzji. A jeżeli oddajesz część do serwisu, znaczy, że korzystasz
z gwarancji. Zresztą, same jej podbicie świadczy chyba o tym, że wybrałeś
ją, a nie rękojmię. Czy ktoś wie dokładniej? Bo, jeżeli jest jak piszę, a
tak mi się wydaje, to nie ma sensu decydować się na roczną gwarancję.
Dłuższą - może tak, ale jeśli jest roczna, to ja tam wolę rękojmię, która
też trwa rok, a sprzęt mi wtedy wymienią szybko. Acha, przypomniało mi
się, jak w tv, czy jakiejś gazecie widziałem coś na ten temat. I było tam
jasno powiedziane, że jak zdecydujesz się na rękojmię, to gwarancji nie
masz i mieć nie będziesz. Niektórzy sprzedawcy nawet każą coś podpisać, że
nie chcesz gwarancji tylko właśnie rękojmię. Więc w drugą stronę chyba też
to działa.

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl