Odp: Kto jeszcze pa klopoty z Pentagramem Omen?

Autor: Abram (abram_at_poczta.fm)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 11:26:20 MET

Użytkownik Robert Kowalski <robert.kowalski_at_lama.org.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:84sdpb$edg$1_at_news.ipartners.pl...

[ciach]
> No właśnie o ten mi chodzi (teraz już wiem), ale czy spełnia warunki o
> których pisałem w poprzednim poscie?
> Mam w tej chwili USR Message Plus i ten nie ma żadnych przycisków.
> Shadow ma przyciski ale w instrukcji nie ma opisanej takiej sytuacji jaka
> mnie interesuje.
I'm sorry - nic niemoge Ci pomoc, bo nie mam Shadowa a wlasnie Omena.
Sprobuj zapytac sie generalnego dystrybutora: info_at_multimedia.com.pl ,
www.multimedia.com.pl

--
pozdrawiam
Abram:   abram_at_poczta.fm   abram_at_go2.pl