Re: Kto jeszcze pa klopoty z Pentagramem Omen?

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 10:11:31 MET

Użytkownik Abram <abram_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:84rgor$r2e$2_at_druid.ceti.com.pl...

> Użytkownik Robert Kowalski <robert.kowalski_at_lama.org.pl> w wiadomości do
> grup dyskusyjnych napisał:84q04g$17vp$1_at_news.ipartners.pl...
> >
> [ciach rozwazania pentagramowe]
> pamiecia.
> Jest i wersja zewnetrzna omena, ale i tak nie da sie nic nacisnac, bo nie
> obsluguje takiej funkcji. Z Pentagramow jest tylko jeden rozwiazujacy ten
> problemik tj. samodzielne = bez udzialu kompa odbieranie faksow i
> przechowywanie ich we wlasnej pamieci, mianowicie model Shadow.
No właśnie o ten mi chodzi (teraz już wiem), ale czy spełnia warunki o
których pisałem w poprzednim poscie?
Mam w tej chwili USR Message Plus i ten nie ma żadnych przycisków.
Shadow ma przyciski ale w instrukcji nie ma opisanej takiej sytuacji jaka
mnie interesuje.

--
Pozdrówka
Funky