Odp: Jak wlaczyc trzeci przycisk myszy w windzie 98?

Autor: Abram (abram_at_poczta.fm)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 10:58:47 MET

Użytkownik Fido <rkdantes_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:yDqc4.16551$N3.389254_at_news.tpnet.pl...
> Właśnie
> Mam podobny problem
> Mam musze A4 Tech z trzecim przyciskiem z boku
> w panelu sterowania : mysz szeregowa standardowa
> W windzie nie ma sterów do myszy A4 Tech
>
> ...i również nie wiem jak uruchomić przycisk do scrolowania.
Oczywiscie musisz miec driver do swej myszy - zeby dzialaly kolka do
scrollowania jest soft o nazwie DualWheel Mouse (przynajmniej na dysku ze
sterami do mojej myszy - A4 tech www5 - bylo cos o nazwie 4D scrollware). Po
zainstalowaniu driverow mam w panelu sterowania wszystko co mozna wydusic z
tego modelu = przyporzadkowanie konkretnej funkcji 3-mu przyciskowi a takze
sposob uzycia kolek do przewijania. Scrollware po spakowaniu ma jakies 626
kB - moge podeslac.

--
pozdrawiam
Abram:   abram_at_poczta.fm   abram_at_go2.pl