Odp: Jak wlaczyc trzeci przycisk myszy w windzie 98?

Autor: Abram (abram_at_poczta.fm)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 10:57:59 MET

Użytkownik Rabin <robkamin_at_mail.atr.bydgoszcz.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38724e6e_at_news.vogel.pl...

> Aby wlaczyc trzeci przycisk musisz po pierwsze miec mysz przelaczana na
trzy
> przyciski (przelacznik jest na spodzie myszy) i zainstalowac drivery
> dostarczana wraz z myszami A4Tech na dyskietce.
Guzik prawda. Nie mam zadnych przelacznikow na spodzie myszy a i tak
dzialaja mi trzy klawisze (trzeci w funkcji autoprzewijania).

--
pozdrawiam
Abram:   abram_at_poczta.fm   abram_at_go2.pl