Re: AMD k6-2 czy taki dobry ?

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Mon 03 Jan 2000 - 19:34:37 MET

On Mon, 03 Jan 2000 16:16:06 +0100, ALGI <planes_at_ulgo.koti.com.pl>
wrote:

>zupelnie offtopic: jak znajdziesz ET to moze przyleciec... ale Alienow to
>moze nie zapraszaj do nas, OK? ;))))))
Aliena tez zaprosze, ale przygotuje wczesniej odpowiedni weapon ;)).
Zabawimy sie z kolesiem w AvP ...

>Tez kiedys liczylem ale sobie odpuscilem od czasu gdy pojawily sie
>boostery... teraz i tak pewnie pomina taki sygnal i tyle...
>ale zeby procesor sie nie marnowal w takich chwilach jak ta (pisanie posta
>+ Winamp w tle) to licze sobie klucze z distributed.net... RC5.. choc
>ostatnio CSC :)
Ja twardo licze ;)), na razie cienki jestem, ale nie oszukuje ... nie
rozumiem oszukiwania w takim projekcie .. i pewnie dlatego nie ma
zbytnio zabezpieczen przed tym .....

>Ja ;)
To kilka osob sie znalazlo ;))

>Co do speed'a SETI - SETI lubi 'zamiatac' po RAMie dlatego np. SDRAM
>PC-100 duzo by tu dal...
Duzo nie zamiata z tego co wiem, zajmuje dosc duzo ramu to fakt.

>poza tym AFAIK krzywe Fouriera (czy jak to tam ;) jak i wiele innych rzeczy
>wymaga dobrego koproca no i tu iNTELek wygrywa (choc w sumie przy takiej
>roznicy Mhz to AMD powinno wygrac.. dziwne) ... no chyba ze gierka ma
>porzadne wsparcie 3DNOW! .. to wtedy moze dostac niezlego kopa...
Transformaty AFAIK .. ale moze sie myle ... wlasnie liczylem na to ze
mimo ze kooprocesor cienszy to jednak taka roznica w MHz da mi
przyrost chociaz 30% ... pomylilem sie niestety ;(((.

>No i troche dziwne jest grzanie sie procka...
moze tak ma byc ?
>Rozumiem ze oficjalnie to powinien on miec FSB 100Mhz...
tak ...
>chodzi na 75 i to przy nizszym napieciu (2.1 zamiast 2.2) wiec dziwne...
>AMDeki sie grzeja no ale skoro piszesz ze masz BIG cooler i pasta
>maznales...
Mazalem, a wczoraj przeczyscilem radiator i nasmarowalem cooler, jest
jak nowy ... nadaj goracy jak cholera ... moze plyta nie daje 2,1 ??
ale wiecej ?? ... nie mam jak sprawdzic ...

>U mnie cel333_at_416 chodzi na standardowym malutkim radiatorze z standardowym
>malutkim coolrkiem slizgowym (standardowe wg. pudeleczka od coolera na
>333Mhz) .... co prawda pasta maznalem ale mimo to w najgorsze upaly chodzil
>cacy...
moj C300a chodzi od roku na 464 ... nawet w upaly w wakacje chodzil
spoko ... na 504 troche sie wiesza ... ale moze to przez ram ...

Chetnie byl sprawdzil ten procek w jakiejs plycie SS7, moze by
rzeczywiscie cos pomoglo ? Ale nie widzialem takiej co by miala 4
sloty pod SIMMy ;((((.

pzdr,
Dentarg

--