Zoltrix i PCI Serial Controler

Autor: Jacek Frankowski (jacek_f_at_priv3.onet.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 18:31:30 MET

Mam WinModem Zoltrixa FM-SFT56i PCI, którego nie moge zainstalowac w Win95
OSR2. Problem jest nastepujacy:
Modem jest tylko i wylacznie dla Windows i jest tylko Plug&Play co oznacza,
ze nie ma mozliwosci ustawienia zworkami COM, IRQ i IO. Po wlozeniu do kompa
zanim Windows zobaczy modem to znajduje PCI Serial Controler (i dobrze
znajduje karte z nowymi portami COM3 i COM4 na ktorych zawisnie modem).
Niestety nigdzie nie moge znalezc sterownikow do w/w kontrolera. Do modemu
nie mam nic, a na stronach Zoltrix'a sa drivery i owszem ale tylko do modemu
:-<<<.
I teraz pytania:
1. Skad mozna sciagnac drivery do PCI Serial Controler.
2. Czy mozna w jakis sposob zainstalowac modem na COM2. (wylaczenie BIOSem
portu COM2 na plycie nic nie daje)

--
--- ArtMedia---
Beata Frankowska