Asus P2B-S + nagrywarka Ricoh MP6200S

Autor: Krzysztof Śliwiński (ks_at_cntk.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 18:34:45 MET

Mam problem z nagrywarką Ricoh MP6200S.
Konfiguracja jest następująca:
Płyta główna Asus P2B-S z biosem uaktualnionym do wersji 1009. Co ciekawe bios
zgłaszał płytę zawsze jako P2B-LS i taką wersję aktualizowałem.
Bios zintegrowanej karty SCSI Adaptec AIC7890 wersji 2.11.
Sterowniki SCSI w Win95 wersji 3.03.
Ponadto w systemie jest CD-ROM SCSI Toshiba XM-6201TA.
Dyski twarde EIDE WDC.
PII 333 MHz, 128 MB RAM.
Oprogramowanie nagrywarki to zasadniczo Nero w wersjach 3.x i 4.x, a czasami
dla
próby Adaptec EasyCD, DirectCD, CeQuadrat PackedCD.

Kłopoty z nagrywaniem zazwyczaj polegają na przepełnieniu bufora (to zgłasza
Adaptec), lub błedach typu Waitqueue failed, Could not perform
StartSession, Could not perform Write, Write error, Could not perform
EndSession (Nero). Błedy pojawiają się bez względu na zapis 1x czy 2x, image
jako źródło czy dysk jako źródło, symulacja wychodzi poprawnie a wypalanie
błędnie...
Co ciekawe błędy pojawiają się zazwyczaj przy ok. 12-14% zapełnienia płyty.
Zapis pakietowy ma podobne problemy - PackedCD wykrzaczył się, kiedy jednorazowa
porcja danych przekroczyła 100MB, DirectCD robi to poprawnie, ale nie wiem jak
byłoby, gdyby jednorazowa porcja przekraczała te 100 MB.

Czy grupowicze mogą mi pomóc w rozwiązaniu tego problemu? Będę bardzo wdzięczny.
Krzysztof Śliwiński

              -~ Wysłano ze strony - http://www.com.pl ~-

      Na stronie www.com.pl możesz łatwo i szybko oglądać, dyskutować
      i wyszukiwać wiadomoœci ze wszystkich polskich grup dyskusyjnych
      Jest to pierwszy tego typu serwis po Polsku! Warto zobaczyć!