Re: LG Flatron

Autor: +++ZINGER+++ (zingercd_at_poczta.fm)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 13:19:40 MET

Użytkownik Marcin "STIG" Saldat <stig_at_artists.gfx.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:84q062$560$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> kupic
> pomoc!
>
> Jestem posiadaczem Flatrona... Mimo wszystko nie jestem do konca z niego
> zadowolony - mam juz trzeci egzemplarz i niestety ten takze, nie trzyma
> geometrii. Oprocz tego jakosc obrazu dopiero w tym trzecim mam dosyc
dobra -
> tzn nie mam rozmytych rogow. Monitor mam podlaczony do Rivy TNT2 (M64) i
> trzeba przyznac, ze jak sie uprzesz to nawet w 1600x1200 75Hz da sie
> popracowac (oczywiscie nie caly czas, ale np. gdy masz jakas big grafe do
> [...]

Witam.
Generalnie ten monitor jest dobry. Osobiscie mam tylko uwage do
zakresu w jakim mozna regulowac jasnosc i kontrast. W/g mnie sa
troche za male i nie mozna dowolnie sobie obrazu przyciemniac.
W koncu inaczej sie widzi obrac za dnia, a inaczej w nocy.
Moglo to byc bardziej dopracowane.