Re: LG Flatron

Autor: Marcin \ (stig_at_artists.gfx.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 23:25:36 MET

> dobra -
> napisac -
>

> Witam.
> Generalnie ten monitor jest dobry. Osobiscie mam tylko uwage do
> zakresu w jakim mozna regulowac jasnosc i kontrast. W/g mnie sa
> troche za male i nie mozna dowolnie sobie obrazu przyciemniac.
> W koncu inaczej sie widzi obrac za dnia, a inaczej w nocy.
> Moglo to byc bardziej dopracowane.

Czesc Zingerku!

Chyba obydwaj mamy skopane te Flatrony :-) U mnie akurat jasnosc i kontrast
sa OK. Wlasnie sprobowalem bo dawno tego nie robilem. Obydwa parametry moge
tak regulowac, ze mam zakres od "mleka" (takiego, ze az sie rzygac chce) do
idealnie czarnego ekranu (jak przy wylaczonym monitorze). I poszczegolne,
wsytepujace po sobie stopnie regulacji maja takie subtelne roznice, ze chyba
kazdy wredota by sobie moj monitor wyregulowal...