Re: LG Flatron

Autor: Marcin \ (stig_at_artists.gfx.pl)
Data: Mon 03 Jan 2000 - 08:25:19 MET

> Czy jest tu moze jakis uzytkownik monitorka LG Flatron 795 FT? Chce go
kupic
> i chcialbym cos sie dowiedziec od zwyklych uzytkownikow, bo we wszystkich
> gazetach jest to samo bla, bla, bla.... i nic konkretnego. Dzieki za
pomoc!

Jestem posiadaczem Flatrona... Mimo wszystko nie jestem do konca z niego
zadowolony - mam juz trzeci egzemplarz i niestety ten takze, nie trzyma
geometrii. Oprocz tego jakosc obrazu dopiero w tym trzecim mam dosyc dobra -
tzn nie mam rozmytych rogow. Monitor mam podlaczony do Rivy TNT2 (M64) i
trzeba przyznac, ze jak sie uprzesz to nawet w 1600x1200 75Hz da sie
popracowac (oczywiscie nie caly czas, ale np. gdy masz jakas big grafe do
zrobienia). Ogolnie mogl byc lepszy... Nie wiem o czym Ci jeszcze napisac -
generalnie za te cene wolalbym chyba cos innego... Zreszta - jesli masz
mozliwosc sprawdzenia kilku monitorow za te cene, to powinienes chyba
znalezc cos lepszego...