problem z wyłączaniem komputerów

Autor: SmokingMarcin (smokin_at_pc.com.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 08:51:55 MET

Mam dość dziwny problem.
Trzy komputery w mojej firmie nie chcą się wyłączać :))) Są złożone na
płytach Micro ATX MS-6178 opartych na chipsecie Intel 810. Posiadają dyski
8.4GB, 32MB Ram, karty sieciowe Acorp PCI.
Zainstalowany system operacyjny: Win98 second edition PL.
Sieć: Novell 4.11 Small Bussines
Objawy są następujące:
po uruchomieniou Zamknij System komputer nie wyłącza się lecz wiesza się a
Power na obudowie jest nieaktywny.
Help me! Próbowałem już Shutdown patch dla Win98, próbowałem również wywalić
Zaawansowane zarządzanie energią i nic :(((

SmokingMarcin
smokin_at_pc.com.pl