Re: Jak napelnic Epsona Stylus 440

Autor: Szymek (szfryszt_at_priv7.onet.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 09:09:28 MET

>Chcialbym dowiedziec sie jak wymienic tusz za w miare rozsadna
>cene , bo wedlug mnie ok 130 zl za pare ml tuszu to za duzo .
>Sa moze tansze naboje ? lub jak ponownie uzupelnic naboj ?

Witam !

Na przykład na:
 http://amm-komputer.com.pl/amm/tusze.htm
mozna wysylkowo zamowic tzw. kompatybilne tusze do Epsonow - juz od 50 zl -
jakosc druku wlasciwie taka sama, ale koszty jak widac duuuuzo mniejsze :-)
Napelniac strzykawa tez oczywiscie mozna, ale nie polecam - ciezko to potem
zmyc z rak :-(.

pozdrawiam

Szymek