Odp: problem z wyłączaniem komputerów

Autor: Marek Migasiuk (marmig_at_polbox.com)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 15:18:14 MET

Użytkownik SmokingMarcin <smokin_at_pc.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnyc
h napisał:84s8qt$9d5$1_at_druid.ceti.com.pl...
> Mam dość dziwny problem.
> Trzy komputery w mojej firmie nie chcą się wyłączać :))) Są złożone na
> płytach Micro ATX MS-6178 opartych na chipsecie Intel 810. Posiadają dysk
> 8.4GB, 32MB Ram, karty sieciowe Acorp PCI.
> Zainstalowany system operacyjny: Win98 second edition PL.
> Sieć: Novell 4.11 Small Bussines
> Objawy są następujące:
> po uruchomieniou Zamknij System komputer nie wyłącza się lecz wiesza się a
> Power na obudowie jest nieaktywny.
> Help me! Próbowałem już Shutdown patch dla Win98, próbowałem również wywal

> [...]
Miałem taki sam problem po przejściu z Win95 na Win98SEPL.
Winna była karta gra grafiki "Hercules Thriller 3D" a właściwie brak sterown
ików do Win98. Po wymianie na inną kartę ze sterownikami do Win98 wszystko w
róciło do normy.