Re: Jak napelnic Epsona Stylus 440

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 16:25:29 MET

Użytkownik Szymek <szfryszt_at_friko7.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:84s9qt$ff2$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...

> Witam !
>
> Na przykład na:
> http://amm-komputer.com.pl/amm/tusze.htm
> mozna wysylkowo zamowic tzw. kompatybilne tusze do Epsonow - juz od 50
zl -
> jakosc druku wlasciwie taka sama, ale koszty jak widac duuuuzo mniejsze
:-)
> Napelniac strzykawa tez oczywiscie mozna, ale nie polecam - ciezko to
potem
> zmyc z rak :-(.
Tyle że "kompatybilne" tusze schną od kontaktu z powietrzem a oryginalne od
kontaktu z papierem (w dużym ogólnieniu).
Tak więc kompatybilne tusze mają lepszą tendencję do zasychania i gorszą
tendencję do rozsychania.
Po zatkaniu głowicy drukarka jest do wyrzucenia ponieważ koszt wymiany
głowicy jest większy niż nowa drukarka.
Przy zaschnięciu tuszu Epson chłopaki w serwisie mają specjalny do niego
rozpuszczalnik który radzi sobie z większością zatkanych głowic.

--
Pozdrówka
Funky