Odp: AMD - poproszę o pomoc

Autor: Mis (krzyre_at_box.43.gnet.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 10:57:41 MET

Użytkownik Dragonesti <dragonesti_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:84rhdt$ji8$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Z góry dziękuję osobie która chce mi pomóc !
> Mam AMD K6 -2 300MHz z płytą VA-503+
> operuję na sytemie W98pl i NT4.0 workstation pl
>
> Wiem że jest wiele poprawek zwłasza do win98pl
> dla tego procesora ale zupełnie nie wiem skąd je wziąć i
> jak się nimi posługiwać?

Wszystkie potrzebne informacje uzyskasz na stronie
http://amd3dnow.cavern.com.pl
oraz na grupie dyskusyjnej amd3dnow na serwerze news.cavern.com.pl

--
Pozdrawiam
Krzysztof Renusz