Re: AMD k6-2 czy taki dobry ?

Autor: ALGI (planes_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Mon 03 Jan 2000 - 16:16:06 MET

Dnia Sat, 01 Jan 2000 13:11:18 +0100, Dentarg <dentarg_at_lublin.top.pl>
napisał(a):

>Ostatnio licze troche SETI (moze znajde Aliena albo ET ?).
zupelnie offtopic: jak znajdziesz ET to moze przyleciec... ale Alienow to
moze nie zapraszaj do nas, OK? ;))))))

Tez kiedys liczylem ale sobie odpuscilem od czasu gdy pojawily sie
boostery... teraz i tak pewnie pomina taki sygnal i tyle...
ale zeby procesor sie nie marnowal w takich chwilach jak ta (pisanie posta
+ Winamp w tle) to licze sobie klucze z distributed.net... RC5.. choc
ostatnio CSC :)

>Ciekawe czy ktos przeczytal ten tekst w calosci ?? ;)))
Ja ;)

Co do speed'a SETI - SETI lubi 'zamiatac' po RAMie dlatego np. SDRAM
PC-100 duzo by tu dal...
poza tym AFAIK krzywe Fouriera (czy jak to tam ;) jak i wiele innych rzeczy
wymaga dobrego koproca no i tu iNTELek wygrywa (choc w sumie przy takiej
roznicy Mhz to AMD powinno wygrac.. dziwne) ... no chyba ze gierka ma
porzadne wsparcie 3DNOW! .. to wtedy moze dostac niezlego kopa...

No i troche dziwne jest grzanie sie procka...
Rozumiem ze oficjalnie to powinien on miec FSB 100Mhz...
chodzi na 75 i to przy nizszym napieciu (2.1 zamiast 2.2) wiec dziwne...
AMDeki sie grzeja no ale skoro piszesz ze masz BIG cooler i pasta
maznales...
U mnie cel333_at_416 chodzi na standardowym malutkim radiatorze z standardowym
malutkim coolrkiem slizgowym (standardowe wg. pudeleczka od coolera na
333Mhz) .... co prawda pasta maznalem ale mimo to w najgorsze upaly chodzil
cacy...

>pzdr,
>Dentarg
>
>PS. Mial ktos problemy z 2KY ?? Bo ja nie .......
Nie zauwazono... z wyjatkiem Czech :)

--
ALGI                       GALERIA SAMOLOTÓW http://planes.koti.com.pl
planes_at_ulgo.koti.com.pl                      http://latajace.skrzydla.com