Re: SB Live & SB Live Value - druga ods³ona

Autor: Wojciech Nowakowski (wojnow_at_rak.krakow.pl)
Data: Mon 03 Jan 2000 - 18:17:55 MET

Ja mysle, ze zdecydowanie warto miec Live! - to karta o ogromnych mozliwosciach.
Wielu z Twoich spostrzezen nie potwierdzam, ale one zaleza od wielu czynnikow.
Np. "pykniecie" przy starcie systemu - kiedys mialem - teraz nie...
Generalnie - uzywam ja do wielu rzeczy - zwlaszcza w MIDI (barwy, ktore sa w
bardzo duzej ilosci dostepne w sieci), DSP, "magnetofon cyfrowy" i inne. przyda
Ci sie tez do DVD - zwlaszcza z dobym zestawem kolumn. Nie zapomnij, ze te karty
wymagaja dobrych kolumn. Ja uzwywam wersji Platinum i mam wszystko co mi jest
potrzebne - zupelnie nie narzekam.

Z pozdrowieniami

Wojciech Nowakowski