Re: Kto jeszcze pa klopoty z Pentagramem Omen?

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Mon 03 Jan 2000 - 12:06:09 MET

Użytkownik Maciej Lewandowski <malew_at_wlkp.top.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:38708589.64439E4D_at_wlkp.top.pl...

> Nie da rady nic nacisnac, bo to modem wewnetrzny...
Ups.. myslalem ze ten Pentagram Omen to wersja zewnetrzna z wlasna pamiecia.
Sorki, ale czy ktos uzywa Pentagram zew. z pamiecia i moze odpowiedziec na
moje pytanie z poprzedniego postu?

--
Pozdrówka
Funky