Re: LG Flatron

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Mon 03 Jan 2000 - 09:47:29 MET

Użytkownik Mis Koralgol <rafal.piaskowski_at_domdata.depfa-it.com> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:84pko6$4tg$1_at_wwwproxy.rz.bauboden.com...
> MAm taki monitorek w domu konkretnie model LG Flatron 795 FT PLUS. Jestem
> niego bardzo zadowolony, jednakze trzeba sie przyzwyczaic do jednej
> niedogodnosci, ktora charakteryzuja sie chyba wszystkie monitory z plaskim
> kineskopem. Ano chodzi o taki efekt, jakby obraz monitora byl lekko
wklesly.
> Jednakze do tego mozna sie przyzwyczaic i po jakims czasie juz sie tego
nie
> zauwaza.
On nie jest wklęsły. Poprostu wszyscy są przyzwyczajeni do monitorów
wypukłych i jak spojżysz na całkiem płaski to wydaje Ci się że jest wklęsły.
Gdzieś czytałem że zrobiono eksperyment który polegał na noszeniu przez
grupę ludzi okularów które odwracały obraz. Po jakimś czasie wszyscy się
przystosowali i widzieli obraz normalny. Po zdjęciu okularów widzieli znów
odwrócony obraz!

--
Pozdrówka
Funky