Re: LG Flatron

Autor: Butik (butik_at_astercity.net)
Data: Mon 03 Jan 2000 - 16:53:46 MET

[...]

>On nie jest wklęsły. Poprostu wszyscy są przyzwyczajeni do monitorów
>wypukłych i jak spojżysz na całkiem płaski to wydaje Ci się że jest
>wklęsły.

[...]

Dokładnie tak. Jak kupiłem iiYamę z płaskim ekranem, to pierwszych parę dni
też byłen pewien, że z wypukłego przeszedłem na wklęsły. Teraz oczywiście
mój monitorek jest dla mnie płaski. Natomiast jak przychodzę do kogoś i
patrzę na zwykły monitor, to wydaje mi się on ekstremalnie wypukły. Jakbym
na piłkę jakąś patrzył ;-))

Także z wypukłego łatwo jest przerzucić się na płaski. Natomiast w drugą
stronę wydaje mi się nie możliwe.

Pozdrawiam.

Butik