Odp: LG Flatron

Autor: Mis Koralgol (rafal.piaskowski_at_domdata.depfa-it.com)
Data: Mon 03 Jan 2000 - 08:57:11 MET

MAm taki monitorek w domu konkretnie model LG Flatron 795 FT PLUS. Jestem z
niego bardzo zadowolony, jednakze trzeba sie przyzwyczaic do jednej
niedogodnosci, ktora charakteryzuja sie chyba wszystkie monitory z plaskim
kineskopem. Ano chodzi o taki efekt, jakby obraz monitora byl lekko wklesly.
Jednakze do tego mozna sie przyzwyczaic i po jakims czasie juz sie tego nie
zauwaza. Poza tym monitorek ma bardzo bardzo dobry obraz i mozna dokladnie
ustawic geometrie obrazu (bardzo duzo funkcji korygujacych np. dzbanek),
wysokie czestotliwosci odswiezania oraz porty USB, gdzie mozesz sobie
podlaczyc maksymalnie do czterech urzadzen a takze sterowac monitorem za
pomaca komputera a nie przez OSD. Moim zdanie monitor godny uwagi. Cena dosc
wysoka, ale dostajesz teraz w promocji chyba mikrofale LG.

Pozdrawiam
Rafal Piaskowski.

Użytkownik Sliver <sliver_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:84ojug$fnt$1_at_news.onet.pl...