Re: Nagrywarka TEAC CD R56S 6x24x -czy ktoś coś

Autor: Wojciech Nowakowski (wojnow_at_rak.krakow.pl)
Data: Sun 02 Jan 2000 - 12:25:38 MET

Moge dodac, ze w moim otoczeniu ludzie, ktorym ufam zdecydowanie rowniez
polecaja TEAC. Czesto opieram sie na ich radach i dotej pory na TEAC'ach sie nie
zawiodlem.

Interesuje mnie przy okazji w czym tkwi to, iz wydawalo by sie opanowana
technologia przynosi jednak zdecydowanych faworytów wsrod CD-ROM'ow, CD-R'ow,
etc... Co decyduje o jakosci urzadenia i czy sa jakis rozne rozwiazania np co do
optyki?

Skad mozna zdobyc program CD-R Diagnostic?

Pozdrawiam

wn