Re: JAKĄ NAGRYWARKE ?

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Sat 01 Jan 2000 - 15:27:40 MET

On Thu, 30 Dec 1999 19:02:07 GMT, popej_at_friko.onet.pl (Andrzej
Popowski) wrote:

>Mon, 27 Dec 1999 15:51:03 +0100, Dentarg <dentarg_at_lublin.top.pl>
>piszesz:

>Mam ATAPI 4x i mysle, ze dalby sobie rade z takim zadaniem. Przy
>kopiowaniu CD-CD zabiera jakies 2-3% czasu procesora, oba napedy sa na
>jednym kablu IDE, co nie jest zalecanym rozwiazaniem, ale przynajmniej
>wiem, ze nie ma konfliktow z transferem dyskowym, a pozostale operacje
>nie powinny zablokowac szyny PCI.
Mozliwe ze dalaby sobie rade, ale boje sie ze kontroler IDE by sie nie
wyrobil ... sprawdzanie CRC pliku dosc mocno go obciaza, dodatkowo z
drugiego HDD lecial sobie plik 1MB/s do sieci ... oj boje sie zeby IDE
Ci sie przytkalo ... ale moze z dobrym driverem BusMaster .. ? Kto wie
... no i u mnie bylo 6x ..... daj znac jak sprawdzisz.

Co do obciazenie PCI, to podobno 2.1 ma przepustowosc 132Mbit/s
Ale tak tylko czytalem gdzies, wiec teoretycznie nie powinno byc
problemow ...

pzdr,
Dentarg

--