Re: JAKĄ NAGRYWARKE ?

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_priv1.onet.pl)
Data: Sun 02 Jan 2000 - 12:09:16 MET

Sat, 01 Jan 2000 15:27:40 +0100, Dentarg <dentarg_at_lublin.top.pl>
piszesz:

>Mozliwe ze dalaby sobie rade, ale boje sie ze kontroler IDE by sie nie
>wyrobil ... sprawdzanie CRC pliku dosc mocno go obciaza, dodatkowo z
>drugiego HDD lecial sobie plik 1MB/s do sieci ... oj boje sie zeby IDE
>Ci sie przytkalo ... ale moze z dobrym driverem BusMaster .. ? Kto wie
>... no i u mnie bylo 6x ..... daj znac jak sprawdzisz.

Zrobilem tyle: puscilem kopiowanie CD-CD 4x (audio, zeby nie bylo
latwizny :-), a w tym czasie, a wlasciwie tylko przez jakies 10min
sciagnalem 3MB news i skopiowalem po sieci 7600 zbiorow, w sumie
900MB. Nie bylo klopotow. Ale dla urozmaicenia przed chwila przy malo
obciazonym komputerze cos sie nie udalo. To raczej rzadka sytuacja,
ale testuje wlasnie Feurio, moze to ma cos z tym wspolnego.

Co do obciazania kontrolera IDE, to jak napisalem poprzednio, dysk mam
na innym kontrolerze niz nagrywarke i CD-ROM. Liczy sie jedynie CPU i
PCI, a tu obowiazuja zwykle reguly, priorytet programu i maksymalny
czas burstu na PCI. A nie ma powodu aby liczenie CRC mialo wyzszy
priorytet niz nagrywanie :-)

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski