Re: Uwag : szef energetyki ostrzegl przed wylaczaniem kompow i urzadzen elektrycznych w firmach na 15 min,. przed godz. 24.00 w sylwestra, gdyz energetyka moze miec uszkodzenia

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 15:17:04 MET

> Co do grzybow....
> Jakas komisja do spraw Y2K wrocila z Ukrainy i oswiadczyla ze stoi tam
> sobie i pracuje jeszcze 14 elektrowni nuklearnych w ktorych nie ruszono
> nawet palcem w zwiazku z Y2K....... to bylo jakies 2 tygodnie temu... niby
> jeszcze troche czasu mieli ale w sumie malo....
>
> Zycze wszystkim aby takich grzybkow nie zobaczyli :)

Ludzie, elektrownie jadrowe nie wybuchaja jak bomby!
Dajcie spokoj - najstraszniejszym niebezpieczensstwem jest wyckiek,
ale on tez nie moze powsatc z powodu roku 2000 bo rdzen reaktora jest
osloniety stala i zelazobetonem, ktory nijak nie jest podatny na rok 2000.

Mozliwym jest jedynie niebezpieczenstwo ze jak na RBMX spadnie bardzo moc
to core sie bardzo rozrzeje i bedzie taki core-meltdown jak w Czernbylu.

A do czegos takiego nie powinno dojsc.... Mam nadzieje ze sie tam czegos
nauczyli :-)

Najelpiej niech wrzuca prety i po bolu. Latwiej stos atomowy uruchomic
wogole od zera
niz szukac potem rdzenia pod ziemia i tloczyc ciekly azot zeby nie uciekal
:-))