Odp: Uwag : szef ener ...

Autor: Tygrysek (tygrys99_at_priv4.onet.pl)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 10:11:44 MET

Użytkownik expert <expert_at_friko.onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:386AE443.52D6_at_friko.onet.pl...
<CIACH>

Ja sie tam do konca nie znam na energetyce, ale wydaje mi sie ze moze to
byc tez jakas deska ratunku dla energetyki. Przeciez jezeli cos "strzeli"
w energetyce z powodu Y2K to beda mogli sie wytlumaczyc tym ze za duzo
ludzi wylaczylo swoje urzadzenia i dlatego zalamal sie "gdzies tam"
system, przez co nie bylo pradu "X" godzin, przez co wybuchla paniaka,
przez co ...... <STOP>

           Tygrysek
Detroit mlotek in my head
 tygrys99_at_friko4.onet.pl