Re: Uwag : szef energetyki ostrzegl przed wylaczaniem kompow i urzadzen elektrycznych w firmach na 15 min,. przed godz. 24.00 w sylwestra, gdyz energetyka moze miec uszkodzenia

Autor: ALGI (planes_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 11:41:22 MET

Dnia Thu, 30 Dec 1999 08:34:35 GMT, Tomasz Stafiński <jenot_at_mi5.org.uk>
napisał(a):

>A pojutrze to na niebie pojawią się takie wielkie grzyby... a w radiu
>nic o tym nie będzie bo zabraknie prądu....

Co do grzybow....
Jakas komisja do spraw Y2K wrocila z Ukrainy i oswiadczyla ze stoi tam
sobie i pracuje jeszcze 14 elektrowni nuklearnych w ktorych nie ruszono
nawet palcem w zwiazku z Y2K....... to bylo jakies 2 tygodnie temu... niby
jeszcze troche czasu mieli ale w sumie malo....

Zycze wszystkim aby takich grzybkow nie zobaczyli :)

--
ALGI                       GALERIA SAMOLOTÓW http://planes.koti.com.pl
planes_at_ulgo.koti.com.pl                      http://latajace.skrzydla.com