Re: Uwag : szef energetyki ostrzegl przed wylaczaniem kompow i urzadzen elektrycznych w firmach na 15 min,. przed godz. 24.00 w sylwestra, gdyz energetyka moze miec uszkodzenia

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 04:54:32 MET

On Thu, 30 Dec 1999 12:55:51 GMT, expert <expert_at_friko.onet.pl> wrote:

(bla bla bla)

>Ale problem dotyczy spadku poboru mocy rzedu 30-50 % i to nagle,
>gdyz po firmach krazy taka teza, zeby ominac date 1.1.2000 w systemach
>komputerowych i wszelkich procesorowych
>i na tym polegaja wszystkie procedury testowe, awaryjne roku 2000
>tak wlasnie testowano odpornosc kompow na rok 2000.

expert!
Czy ty myslisz, ze te wszystkie sieci w bankach (w zasadzie to pewnie
nie cale bo przeciez terminale nie konicznie musza wlaczac/wylaczac)
dadza w sumie 50% mocy calego kraju???
Ja rozumiem - jakby wylaczyli wszystkie linie produkcyjne w fabrykach,
huty i inne podobnee to bylby problem, a tak....

a tak BTW to wlacz swoj klimatyzator o mocy 5000kV a szybko wyrownasz
bilans :-)

Baw sie dobrze w Sylwestra - cokolwiek bedziesz swietowal.

GLide