Re: dwuwarstwowe dvd a czytniki

Autor: Wiktor Tamborski (vitoo_at_promail.pl)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 01:04:59 MET

Krzysztof napisał(a) w wiadomości: ...
>Mialem podobnie, tyle, ze kupilem LG DVD 8x.
>Nie chcial czytac plyt dwuwarstwowych.
>Gosciu w sklepie cos marudzil, ze sam to wyreguluje, ale ja oddalem go do
>serwisu LG. Po dwoch tygodniach dostalem od nich nowy czytnik, ktory juz
>takich problemow nie ma.

Mnie niestety trafilo to nieszczescie przed okresem swiatecznym. Oddalem
znajomemu wladajacemu sklepem, ktory poslal to w rece serwisantow i JASNY
SZLAG MNIE JUZ TRAFIA!!! Czekam 3 tygodnie... (cierpliwy jestem) ide do tego
sklepu (we wtorek), dzwonie z kumplem do serwisu, a jakis kolek informuje,
ze naped dostane i owszem, ale pewnie dopiero po nowym roku... Nie pozostaje
mni nic innego jak wytezyc cierpliwosc... (i przeklinac kolkow z serwisu w
Kielcach)

Pytanie:
Czy ktos mnie moze oswiecic jak to jest z tymi serwisami i dlaczego zawsze
musze miec jakies problemy? Moze jednemu z drugim w tym serwisie nie chce
sie ruszyc (za przeproszeniem) tylka i zajac sprawami klientow. A tydzien
miedzy swietami a nowym rokiem traktuje jako ustawowo przyznane dni wolne od
roboty? Kiedy w koncu sie cos zmieni i zaczna klientow traktowac jak trzeba
(znaczy powaznie)? Powoli trace nerwy i choc z natury jestem spokojny, to
chyba zaczne robic awantury (choc watpie czy to cos pomoze)...

Wiktor Tamborski
vitoo_at_poczta.fm
28vitoo_at_student.tu.kielce.pl

PS
Sorry, ze tak przynudzilem, ale bez mojego DVD ;) jakos tak dretwo...
Normalnie jestem weselszy...

A tak poza tym to
WSZELKIEJ POMYSLNOSCI W NOWYM ROKU 2000!
I NIECH RUSKIE RAKIETY WAS OMIJAJA (bo lubie ta grupe)...