Re: Uwag : szef energetyki ostrzegl przed wylaczaniem kompow i urzadzen elektrycznych w firmach na 15 min,. przed godz. 24.00 w sylwestra, gdyz energetyka moze miec uszkodzenia

Autor: expert (expert_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 21:46:30 MET

Bankowy wrote:
Bankowy sio do banku.

> Moi drodzy... Jak zaistnieje nadwyzka mocy to albo ja odbiera jakis
> sasiadujacy kraj...
nie ma takiego bo wszyscy maja wylaczac pobor mocy systemow zagrozonych
2000

albo sie po prostu... odlacza sie nadmiarowe bloki
> energetyczne (czyt. generatory).
nie da sie wlasnie tego nagle zrobic
KPW ?
O tym wlasnie pisal szef energetyki

 Wiec jak sie zapewne domyslacie w gdyby narysowac wykres
> krajowego poboru mocy w funkcji czasu (jednej doby), oprócz tego ze pobór
> mocy nie bedzie schodzil ponizej okreslonego poziomu to wystapia na nim dwie
> górki

 Te wlasnie elektrownie wlaczane sa do sieci kiedy nastepuje
> szczyt obciazenia...
Ale to wlaczanie trwa kilka godzin, a przynajmnjiej rozruch
a nie minute.

> Dwa zbiorniki wodne jeden na poziomie jeden gdzies mozliwie wysoko... i
> zespól turbin troszeczke nad zbiornikiem dolnym...
jaja sobie robisz ?
Trzeba w ciagu kilku minut odebrac do 50% mocy
czym ?
pompujac Baltyk nad Tatry ?

I tak w szczycie woda z

> Co zas do oswiadczenia w TV... no cóz to taka gadka dla jeleni... jak cos
> sie spieprzy to sie zwali na userów.... a ty panie administrator :-)
> powinienes to wiedziec....
Z tym pompowaniem wody rozumiem ze to byly zarty.

A gadka w tv nie od jeleni ale szefow energetyki
a sposobu na odbior 20-50 % mocy w ciagu kilku minut nie ma
KPW ?
Nie ma

> To tyle... Ja jeszcze magistrem nie jestem.... tylko studentem,
widac to