Re: SB Live & SB Live Value

Autor: Sebek (sebek_at_iname.com)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 12:30:46 MET

Lukasz Jakubek napisał(a) w wiadomości: <84fdjo$2ma$1_at_mail.insert.com.pl>...
[...]
>Tak, mam takie objawy. Ale to (UWAGA) może nie być SB!

Komp cały (prócz muzycznej) już wymieniałem 2 razy. Zawsze to samo. Mówili,
że może wina obudowy. Mam Enlight'a - dokładnie to samo jak w najgorszym
rzęchu.

>To może być źle odsprzężone wejście wzmacniacza, do którego
>podłączasz kartę i który odbiera (jak radio) zkłócenia W.CZ.
>z kompa.

Ciężko stwierdzić. Wzmaczniacz (Yamaha) w odległości 2-3 metrów od kompa.
Inne urządzenia (CD, Video) nie wykazują takich zakłoceń. Zresztą na
słuchawkach bezpośrednio wpiętych do karty jest dokładnie to samo.
Wniosek: karty są takie niedopracowane że łapią wszystkie szumy jakie się
da - pytanie jak to zminimalizować. Pamiętam dawnymi czasy kiedy amiga była
ekranowana i zasilacz był z dala od kompa i było praktycznie zero szumów.
Nawet gdy pracowała stacja szum był prawie nie zauważalny.

>uzyskujemy
>Tego nie wiem (tak - zaszumiony, o ile zakłócenia indukują się na karcie,

oto właśnie jest pytanie...

>nie, o ile we wzmacniaczu)

>muzyki
>Tak.