Odp: JAKĄ NAGRYWARKE ?

Autor: Birdy (birdy1_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 01:19:14 MET

> Kto by otwieral sprzet zeby ogladac jaka ma optyke ... moze jest tu
> ktos z servisu jakiegos ??

Mysle, ze ludzie zanim kupuja nagrywarki to wnikaja w optyke. W koncu
na grupe dochodza 2 posty dziennie z pytaniem "jaka nagrywarke polecacie ?".
A ze podstawowe kryterium to optyka ... wiec chyba ktos w to wnika.

> Skad wiesz ?? W sklepie Ci powiedzieli ?

Wiem, ze do LG nie wkladaja Philipsow. Kiedys ktos napisal na jakiej optyce
jest LG i nie byl to Philips (ale tez nie pamietam tej firmy).

> Bo tak slyszalem ... od Ciebie ;)))

Hehehe :)
Moze kazdemu kto sie pyta o nagrywarki pisac: "kupuj nagrywarke bez optyki
Philipsa ... a ze kazda nagrywarka ma optyke tej firmy wiec proponuje
zaczekac,
az cos innego wyjdzie na rynek".
Jak myslisz, jest ok ?

> Niestety na razie modem, po pierwsze nie lubie pinga wiekszego niz 15,
> a po drugie nie stac mnie na granie po necie ...

Szkoda :(( juz Ci chcialem cos zaproponowac ... :))

> mieszkam daleko od
> Ciebie ... kiedys gadalismy na priv .....

A juz mialem nadzieje, ze znajde jakiegos Kwakowca blisko JG :(

--
Pozdrawiam
       Birdy