Re: Viper 550 i detonatory 3.53 - problem. Pomozcie!

Autor: Dariusz Jopek (darek_at_abc.pl)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 12:09:35 MET

Mam ta sama karte co ty i uzywam sterów Fachman'a 1.2 - sa najlepsze i co
najwazniejsze wszystki gry chodza bez problemów.

Pozdrawiam
Darek

Dariusz Jopek
Adres domowy:  ul. Narutowicza 20/52   31-231 Kraków
E-mail:  darek_at_abc.pl  okapi_at_abc.pl  okapi_at_poczta.fm
Strona domowa WWW:  http://www.abc.pl/~darek
Mr. Free <mr_free_at_poczta.onet.pl> w artykule
news:qehl6s44o5pp6bu6r8t6jlhqnoq4blb2ro_at_4ax.com pisze...