Re: Zestawienie myszek z cenami.

Autor: Zbigniew Wasiak (abc_zbywas_at_bigfoot.com)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 12:00:42 MET

Dnia Thu, 30 Dec 1999 02:57:06 GMT, MikeTNK wklepal(a) taki text:

>I będę latał po 50 stronach zazwyczaj poza polską ... dziękuję wolałbym to
>zebrane w jednym miejscu.

Niedawno wymienialem (czesciowo) komputer. Wierz mi to dosyc
pracochlonny ale NAJLEPSZY sposob na zebranie informacji

>Nie chodzi mi o dokładne ceny tylko orientacyjne.

polskich cennikow w sieci od ch... Na 100 zwroconych przez
wyszukiwarke polskich stron ze sprzetem 98 to cenniki ;)

>W żadnym sklepie nie znalazłem zbyt dużego wyboru. Zazwyczaj są myszki
>jednej, dwóch firm.

wiec co z tego ze znajdziesz swoj ideal kiedy nie bedziesz go mial
gdzie kupic ?

>A na latanie po wszystkich sklepach i spisywanie
>możliwości wraz z oznaczeniami modeli to nie mam ani zbyt dużo czasu ani
>nawet ochoty. Chciałby znaleźć gdzieś zestawienie np 50 myszek wraz z
>opisami i zdjątkami żebym mógł zobaczyć jak dany model naprawdę wygląda
>(szczególnie że tego sobie nie spiszę w sklepie a jak bym zaczął robić
>zdjęcia myszkom to by mnie chyba do czubków odstawili).

Ja nie wiem czego Ty od myszy oczekujesz, ale z parametrow i obrazka
ja bym mousa nie wybieral. To trzeba wziac w reke, poruszac (tylko bez
skojarzen ;))), popstrykac klawiszami. Co z tego ze bedziesz mial
super model z super bajerami i mozliwosciami kiedy po godzinie pracy
bedzie Ci reka dretwiala.

--
pozdrawiam
-=ZbYszEK=-              ICQ # 38233060