Re: Zestawienie myszek z cenami.

Autor: MikeTNK (tnk_at_kki.net.pl)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 03:57:06 MET

Nedd Ludd <brogo_at_kki.net.pl> w artykule news:olva4.238$N3.6782_at_news.tpnet.pl
pisze...
> Wejdź na str producentow po zdjęcia

I będę latał po 50 stronach zazwyczaj poza polską ... dziękuję wolałbym to
zebrane w jednym miejscu.

> ale cen polskich tam nie znajdziesz. To w ogóle poroniony pomysł szukać w
> necie cenników ,
> które zmieniają się na bieżąco.

Nie chodzi mi o dokładne ceny tylko orientacyjne.

> PS: Idź do sklepu i po prostu popytaj !!!!!

W żadnym sklepie nie znalazłem zbyt dużego wyboru. Zazwyczaj są myszki
jednej, dwóch firm. A na latanie po wszystkich sklepach i spisywanie
możliwości wraz z oznaczeniami modeli to nie mam ani zbyt dużo czasu ani
nawet ochoty. Chciałby znaleźć gdzieś zestawienie np 50 myszek wraz z
opisami i zdjątkami żebym mógł zobaczyć jak dany model naprawdę wygląda
(szczególnie że tego sobie nie spiszę w sklepie a jak bym zaczął robić
zdjęcia myszkom to by mnie chyba do czubków odstawili). Swoją drogą to
dziwne że nigdzie w Polskiej sieci nie ma porządnej strony właśnie z takimi
zestawieniami, nie tylko myszek ale w ogóle sprzętu komputerowego. Jedyne
trochę lepsze miejsce to było archiwum Chipa. Znalazłem tam test myszek tyle
że sprzed ponad roku i też nie był za bogaty (szczegółów technicznych to
prawie w ogóle nie było).

MikeTNK