Prośba o doradzenie [rozwinięcie Re: Zestawienie mys

Autor: MikeTNK (tnk_at_kki.net.pl)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 00:41:31 MET

Zbigniew Wasiak <abc_zbywas_at_bigfoot.com> w artykule
news:386c1c2a.9714593_at_news.icm.edu.pl pisze...
> Dnia Thu, 30 Dec 1999 02:57:06 GMT, MikeTNK wklepal(a) taki text:
> Niedawno wymienialem (czesciowo) komputer. Wierz mi to dosyc
> pracochlonny ale NAJLEPSZY sposob na zebranie informacji

--> Bo ja wiem. Z moich doświadczeń wynika że gdzie nie pójdę tam i tak będą
zachwalali produkt w miarę jak najdroższy żeby najwięcej kasy ściągnąć.
Najlepsza jest wymiana doświadzczeń z uzytkownikami.

> polskich cennikow w sieci od ch... Na 100 zwroconych przez
> wyszukiwarke polskich stron ze sprzetem 98 to cenniki ;)

--> Tja tylko tak niedłokładne że lepiej nie mówić. Najbardziej "podobają"
mi się cenniki w których podają tylko nazwy modeli - i weź tu myśl jak dany
model teraz wygląda i jakie są jego możliwości. Tak wiem cenniki są
przeznaczone dla tych którzy wiedzą mniej więcej co chcą kupić...

> wiec co z tego ze znajdziesz swoj ideal kiedy nie bedziesz go mial
> gdzie kupic ?

--> Chodziło mi o to że np. w jednym sklepie są myszki firmy X i Y a wdrugim
Y i Z a w trzecim np. A i C w czwartym zestawienie X i A. Nie mam tak dobrej
pamięci żeby móc sobie porównać modele danych firm w głowie.

> Ja nie wiem czego Ty od myszy oczekujesz, ale z parametrow i obrazka
> ja bym mousa nie wybieral. To trzeba wziac w reke, poruszac (tylko bez
> skojarzen ;))), popstrykac klawiszami. Co z tego ze bedziesz mial
> super model z super bajerami i mozliwosciami kiedy po godzinie pracy
> bedzie Ci reka dretwiala.

Dlatego chciałem jakiś test gdzie będą wyrażone opinie testerów na temat
wygody itp. Ale widzę że za wybredny się ostatnio zrobiłem :o) A od myszki
oczekuję właśnie tego czego napisałeś. Może jestem jakiś dziwny ale nie chcę
męczyć sprzedawcy każąc mu wyciągać z pudełek wszystkie modele dostępnych
myszek żeby je sobie "podotykać" i popstrykać klawiszami :o).

Opiszę troche moje dylematy to może ktoś pomoże mi coś dobrać:
Podobają mi się myszy Logitecha zarówno pod względem budowy jak i tego że
rolka ma przeskok. Ale brakuje mi drugiej rolki (może jest taki model tylko
ja się z nim nie spotkałem). Jak już gdzieś jest druga rolka to nie ma
przeskoku i sama budowa jakaś taka nie zazbytnio - poza tym druga rolka jest
w poprzek co nie wydaje mi się za wygodne. Widziałem gdzieś mysz która miała
dwie rolki "wbudowane" w przyciski myszy - były położone prostopadle do osi
Y ale nigdzie nie znalazłem informacji czy rolki te mają jakiś przeskok, czy
też są luźne oraz czy są jakieś dodatkowe przyciski (trzeci z boku bardzo by
mi się przydał).

Może ktoś zna jakiś dobry model zaspakajający moje wymyślne potrzeby - jeśli
tak to proszę o jakieś info.

Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Y2K
MikeTNK