Re: Uwag : szef energetyki ostrzegl przed wylaczaniem kompow i urzadzen elektrycznych w firmach na 15 min,. przed godz. 24.00 w sylwestra, gdyz energetyka moze miec uszkodzenia

Autor: Grzegorz Góra (grzegorz_gora_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 09:54:46 MET

Thu, 30 Dec 1999 08:34:35 GMT, Tomasz Stafiński <jenot_at_mi5.org.uk>
raczył był napisać:

>Expert, co ty - za przeproszeniem - pieprzysz jak potłuczony?
>Jak pracuję w energetyce rok, a wcześniej studiowałem energetykę
>to podobnej głupoty nie słyszałem....

E tam, nie znasz się. Odpowiednie szkoły wcale nie upoważniają Ciebie
do zarzucania Expertowi omylności.
EXPERT WIE!!! I koniec.

>Proponuję wziąć w łapki książkę o systemach energetycznych i poczytać
>jak wpływają skoki poboru mocy na stabilność systemu
>elektroenergetycznego. Nie zaszkodzi też trochę gospodarki energetycznej
>i policzenie, jak się ma wyłączenie tylu odbiorników do całkowitej
>mocy systemu oraz jak się prognozuje zużycie energii.
>
>I dopiero później zabieraj głos, bo na razie nie masz o tym temacie
>nawet bladego pojęcia.

Wg Experta Expert ma pojęcie i to największe.

A tak na zupełnie poważnie - potłuczony ten Expert jak mało kto.

--
Pozdrówka
Grzegorz