Re: Uwag : szef energetyki ostrzegl przed wylaczaniem kompow i urzadzen elektrycznych w firmach na 15 min,. przed godz. 24.00 w sylwestra, gdyz energetyka moze miec uszkodzenia

Autor: expert (expert_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 11:45:10 MET

> Expert, co ty - za przeproszeniem - pieprzysz jak potłuczony?
Ja to slyszalem i jedynie przekazuje,
jak juz masz zarzuty, ze ktos pieprzy to pisz na swojego szefa PSE

> Jak pracuję w energetyce rok, a wcześniej studiowałem energetykę
> to podobnej głupoty nie słyszałem....
> Proponuję wziąć w łapki książkę o systemach energetycznych i poczytać
> jak wpływają skoki poboru mocy na stabilność systemu
> elektroenergetycznego. Nie zaszkodzi też trochę gospodarki energetycznej
> i policzenie, jak się ma wyłączenie tylu odbiorników do całkowitej
> mocy systemu oraz jak się prognozuje zużycie energii.

Komentarz byl taki ze wylaczenie 50% odbiornikow czy 25% nagle w jednym
czasie moze wywolac uszkodzenia bo nie ma jak nagle zuzyc wyprodukowanej
mocy, ani nie mam jak jej nagle zmniejszyc.

Jak jest inaczej to napisz do prezesa.