Re: JAKĄ NAGRYWARKE ?

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 11:17:03 MET

On Tue, 28 Dec 1999 23:16:41 GMT, "Birdy" <birdy1_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Moze znajdzie sie ktos kto ta "moja plotke" zdementuje lub potwierdzi.
Kto by otwieral sprzet zeby ogladac jaka ma optyke ... moze jest tu
ktos z servisu jakiegos ??

>Nie w kazda ... moja LG nie ma optyki Philipsa ;)
Skad wiesz ?? W sklepie Ci powiedzieli ?

>To Ty napisales :)
Bo tak slyszalem ... od Ciebie ;)))

>Q3 jest zalosny ... tez go nie lubie. A moze w Necie ? - jestes modemowcem ?
>Skad jestes ?
Niestety na razie modem, po pierwsze nie lubie pinga wiekszego niz 15,
a po drugie nie stac mnie na granie po necie ... mieszkam daleko od
Ciebie ... kiedys gadalismy na priv .....

pzdr,
Dentarg

--
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/