Odp: Czy dyskwalifikować kineskop Trinitron?

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 14:19:57 MET

U¿ytkownik KxC <kac_13_at_poczta.onet.pl> w wiadomoœci do grup dyskusyjnych
napisa³:946470988.29531_at_gateway.newsgate.pl...

> Tak ale jedno z drugim powiazane

Oczywiście.

> jakosci

> Nie ale chodzi Ci o szybkosc wzmacniacza wizji który nie jest mechaniczny
> ale elektroniczny tzn zbudowany z czesci uwazanych za elektroniczne
> a wiec elektronika ma wplyw na ostrosc

Elektronika tak, odchylanie nie.
Cały czas odnosiłem się do odchylania.

> wyrzutni.
>
> Pardon Co wyjasnic?

Wpływ układu odchylania na ostrość obrazu.

> Tak zgadzam sie od samego poczatku o tym mówie ze czystosc barw jest
> wieksza w aparatach majacych wieksze kinole.

W telewizorach tak, w monitorach nie!
Zauważ że w telewizorach wielkość plamki jest wprost proporcjonalna do
rozmiarów kinola.
W monitorach zaś wielkość plamki jest stała, niezależna od wielkości kinola.

> Nie wiem ale wynika to z samej konstrukcji kinola
> i zastosowanych materialów szczególów nie znam gdyz nie
> uczestniczylem w produkcji tego akurat kineskopu

OK

> Ale nie dotyczy to tylko monitorów/TV z Trinitronem i wogóle monitorów.
> Wszystkie bez wyjatku firmy daly plame na tym polu i nawet ich "flagowe"
> typy trafiaja bywaja kiepsciuchne pytanie jest tylko takie
> Nie czy tylko ile? ;->

Jasne że nie ma firmy która wypuszcza 100% produktów o 100% jakości.
Tyle że nieporównywalnie łatwiej jest uzyskać 95% jakości przy produkcji
młotków niż przy produkcji np. procesorów ( tu bodajże 20% to super wynik)

--
Pozdrówka
Funky