Re: Czy dyskwalifikować kineskop Trinitron?

Autor: KxC (kac_13_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 13:36:40 MET

Tu

>Geometria zla - wada
>Ksztalt ekranu - zaleta
>
>Moze definicja ekranu:
>Ekran to jedna z dwóch podstawowych czesci kineskopu (stozek, ekran).
>Nie mylic ksztaltu ekranu z ksztaltem obrazu wyswietlonym na tymze ekranie.

Tak ale jedno z drugim powiazane

>wplywu
>A czy szybkosc to wielkosc która dotyczy tylko mechaniki?
Nie ale chodzi Ci o szybkosc wzmacniacza wizji który nie jest mechaniczny
ale elektroniczny tzn zbudowany z czesci uwazanych za elektroniczne
a wiec elektronika ma wplyw na ostrosc

>8-) Oooo
>Wyjasnij to prosze

Pardon Co wyjasnic?

>swoje
>jest

>Chodzi mi o to ze maska typu trynitron jest bardziej wrazliwa na zmiane
>gabarytów.
>Mniejsze zmiany gabarytów powoduja wieksze zmiany czystosci kolorów w
>porównaniu do masek perforowanych.

Tak zgadzam sie od samego poczatku o tym mówie ze czystosc barw jest
wieksza w aparatach majacych wieksze kinole.

>swoje
>
>Dlaczego trynitron mniej sie z tego powdu zuzywa?

Nie wiem ale wynika to z samej konstrukcji kinola
i zastosowanych materialów szczególów nie znam gdyz nie
uczestniczylem w produkcji tego akurat kineskopu

>jest
>podniesc
>niska

>jakosci.

>No wlasnie. Problem polega na tym ze czesto isnieje rozbieznosc pogladów na
>temat który egzemplaz jest dobry.
Ale nie dotyczy to tylko monitorów/TV z Trinitronem i wogóle monitorów.
Wszystkie bez wyjatku firmy daly plame na tym polu i nawet ich "flagowe"
typy trafiaja bywaja kiepsciuchne pytanie jest tylko takie
Nie czy tylko ile? ;->
Pzdr

--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml